TNCAT

Ja tenim aquí el telenotícies que han realitzat conjuntament els alumnes de 2n i 4t!

Cliqueu a la icona i gaudiu de l’actualitat del nostre TN CAT…

Comiat de 6è

El dia 20 de juny l’escola va fer un petit homenatge als més grans de l’escola per tots els anys viscuts durant l’etapa escolar.

Hi va haver de tot: Balls, cançons i l’entrega d’un petit record. Va ser un moment molt emotiu que de segur recordaran.

Us deixem els vídeos perquè pugueu gaudir d’aquest gran moment.

Detall dels més petits:

Abraçades amb els germans petits:

Espectacle El Petit Príncep per part dels de 5è:

I per finalitzar, som 6è:

El Petit Príncep

L’espectacle, basat en el conte d’Antoine de Saint-Exupéry, realitzat per els alumnes i les alumnes de 5é, amb adaptació i direcció de Montse Cortés, direcció musical de Cristina Llistar, atrezzo i decorats de Júlia i Mariona, va captivar als espectadors tot i que va a ser un èxit total.

La representació es va dur a terme els dies 6 i 7 de juny a l’auditori del centre cívic de Can Rull, on va ser representada per als companys de l’Escola Catalunya de Sabadell i per als pares i mares d’aquests.

L’obra narra la trobada entre un nen i un aviador, els diàlegs que tenen i com aquests fan replantejar la vida a l’adult.

Esperem poder tornar a gaudir-la un altre cop!!!!!

A continuació deixem una mena de fotos i el vídeo d’aquest meravellós espectacle:

Cliqueu a la imatge per accedir a l’àlbum:

REVISTA LA CEBA

Aquí tenim  la publicació de la revista La Ceba, curs 201819, la publicació  on participem nombroses escoles de Sabadell i Sant Quirze.
Enguany, la nostra participació ha estat un article sobre el treball que fem per celebrar EL DIA DE LA MÚSICA, ja que el tema… Llegeix més»

Tàpies inspires us!

Durant el segon trimestre els nens i nenes de 2n han estat realitzant un projecte sobre el pintor i escultor Antoni Tàpies a l’àrea d’Arts&Crafts.

El projecte s’emmarca dins la formació GEP (Generació plurilingüe) que hem fet des del departament d’educació en què ens han  donat estratègies i recursos per integrar l’anglès dins d’una àrea, com l’educació visual i plàstica.

La Mrs Meri i la Mrs Marshall han treballat plegades per fer que els nens i nenes coneguessin la vida i obra de Tàpies i agafant-lo com a font d’inspiracio, han creat pintures i escultures que s’han convertit en un petit museu al vestíbul de l’escola.

Si voleu veure com vam anar fent el projecte i tornar a veure els nostres vídeos, podeu accedir a la següent pàgina web on s’explica tot el procés realitzat.

Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres!

Un dissabte especial

Dissabte 1 de juny vam tenir un matí molt especial… festa d’extraescolars, vermut electrònic amb inauguració del mural pintat per l’artista Werens i un bon desplegament d’activitats efectuades per l’AMPA: envernissar la caseta i els troncs del pati d’Educació Infantil, muntatge dels aparcabicis a l’entrada… Llegeix més»

LES TITELLES DE PRIMER!

Fa uns dies els alumnes de primer vam representar uns espectacles de titelles per a la resta de companys de l’escola i els hi va agradar moltíssim! I nosaltres ens ho vam passar genial!

Aquí us en deixem uns vídeos i fotos perquè ho pugueu veure:

I a continuació un recull de fotos dels diferents espectacles!!!!

1 MINUT DE SILENCI PER LA TERRA

Bon dia famílies,
avui divendres dia 24 de maig s’ha dut a terme la  convocatòria  d’una altra vaga global d’estudiants pel clima, una manifestació per l’EMERGÈNCIA CLIMÀTICA.
Moltes de les  assemblees verdes, constituïdes per infants, joves, docents i famílies, busquen la manera de mostrar el seu… Llegeix més»

ART I POESIA de 3r

Us deixem un recull de les actuacions de 3r de Primària, que ens van fer per a tot l’alumnat de l’escola, amb motiu de la celebració de Sant Jordi i la nostra jornada d’ART I POESIA. Van treballar de valent i gaudir més, encara, dalt… Llegeix més»

JOCS FLORALS 2019

Amb motiu de la diada de Sant Jordi,  ha tingut lloc a l’escola un any més l’acte d’entrega dels premis  del tradicional certament literari dels Jocs Florals.  Han participat tots els alumnes de l’escola des de 2n fins a 6è amb diferents tipologies textuals en… Llegeix més»

9a CURSA MONTSE PASCUAL

Benvolgudes famílies un any més hem fet la nostra cursa Montse Pascual. Enguany ha estat la 9a edició. Aquest any hem decidit canviar la data i ha estat una bona activitat festiva i esportiva per finalitzar el segon trimestre. Aquí us deixem els vídeos dels joves atletes, feliciteu-los molt a casa ja que han participat tots i totes amb moltes ganes i energia.

Enguany hem tingut el privilegi de tenir amb nosaltres el Toni Valverde, organitzador de la cursa Sabadell Corre pels Nens. Aquest ha estat un bon entrenament per participar al dia 5 de maig en aquesta cursa popular i familiar.

Cursa d’Educació Infantil:

Cursa de Cicle Inicial:

Cursa de Cicle Mitjà:

Cursa de Cicle Superior:

Comiat i missatge de Toni Valverde:

IV CURSA SABADELL CORRE PELS NENS

Hola famílies,
un any més, torna la cursa solidària de SABADELL CORRE PELS NENS.
Com en les darreres edicions, us animem des de l’escola a participar en acte acte tan bonic, on podem passar tots plegats una jornada esportiva en família, amb amics i plena de bons… Llegeix més»

A L’AULA DE MÚSICA ESTEM DE SORT!!

El passat dimecres, tot just quan vàrem acabar de treballar els instruments de vent fusta amb els alumnes de 4t., vam tenir la sort de gaudir d’ un taller sobre aquests instruments  a càrrec d’en Jordi Ollé, pare de l’escola i músic professional.
Va venir ben… Llegeix més»

Concurs de dibuix CASSA

Seguim amb bones notícies!
La Xin Yi, que actualment cursa 5è de Primària, ha estat ACCÈSSIT  del concurs de dibuix de la companyia d’aigües (CASSA).
Moltes felicitats, Xin Yi!!!