BEQUES material i llibres curs 2020-2021 Ajuntament

Benvolgudes famílies,

podeu consultar la resolució de les beques de material i llibres pel curs 2020-2021 de l’Ajuntament de Sabadell, clicant el següent enllaç: BEQUES 20-21

També podeu consultar la resolució a la Seu Electrònica de l’Ajuntament, introduint el DNI de la persona sol·licitant i el número de tràmit de l’alumne/a. Les famílies que no estiguin d’acord amb la resolució poden presentar recurs de reposició a qualsevol dels registres del Servei d’Atenció Ciutadana, en el termini d’un mes comptat des de la publicació de la resolució.

La data límit és el 7 de novembre de 2020.

BON ESTIU!

Benvolgudes famílies,

tot i que es fa molt estrany, ja hem arribat a fi de curs… Aquest  no ha estat l’acabament que ens esperàvem. La situació de pandèmia i el conseqüent estat d’alarma van provocar el tancament de les escoles inicialment durant 15 dies, però malauradament es va  allargar fins a dia d’avui,  impossibilitant un seguiment del curs de manera presencial i no poder tirar endavant com ens hagués agradat.

Com a claustre, hem intentat acompanyar-vos durant tot aquest temps, a través d’un món virtual que fins ara era força desconegut per a tota la comunitat educativa. Hem fet propostes online i hem intentat anar més enllà, a través de  videotrucades,  sessions de meet en petits grups d’alumnat,  inclús hem viscut moments molt emocionants i enriquidors, amb els vídeos que hem intercanviat; aprofitem per agrair-vos que ens hagueu deixat entrar per una finestra petitona a casa vostra.

De la mateixa manera també  us volem donar les gràcies pel compromís, la responsabilitat i en definitiva,  la tasca que heu fet des de casa. Ha estat increïble que malgrat  la distància, ens hem sentit ben a prop vostre.

I… res més, ens hauria agradat molt acomiadar-nos presencialment, però les circumstàncies finalment no ens ho han permès.

Per a les famílies que acabeu el vostre viatge amb nosaltres perquè els vostres fills i filles comencen la nova etapa a l’institut, desitjar-vos un camí ple de bons moments, i per a les famílies amb les que ens retrobarem al setembre, us esperarem amb moltes ganes i il·lusió per emprendre una nova aventura.

I ara… Obriu bé els ulls, pugeu el volum i deixeu-vos sorprendre amb aquesta animació amb tant de ritme que ens ha preparat una alumna de 6è!

Cliqueu la bandera VERDA i les lletres per fer-la funcionar

Escola Catalunya

Personified objects/ Objectes personificats

Hi everybody!
We are happy to present you these creative works made by the students of the 5th and 6th grade. The task was to find an object at home and personify it in a graphical editor (the area of Informatics) and then write a description or a story based on this character (the area of English). The students have been very imaginative doing this task and now we invite you to enjoy the results!

5thA

5thB

6thA

6thB

Hope you like it as much as we do!

ANIMACIONS AMB SCRATCH

Enceneu els altaveus, obriu bé els ulls i prepareu-vos per passar una estona jugant i descobrint les animacions que ens han preparat els alumnes de cicle superior amb SCRATCH! Cliqueu, cliqueu…

LLISTES BAREM DEFINITIVES

Bon dia,

Podeu consultar les llistes de preinscripció amb el barem resolt, clicant AQUÍ

En el cas dels germans/es d’alumnes, malgrat que a la llista apareix que NO, els punts s’han contemplat correctament.

NOVETAT 11 de juny: Podeu consultar la publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva. Cliqueu AQUÍ

Qualsevol dubte ens podeu trucar al telèfon de l’escola 937269392 o bé escriure un correu a a8038582@xtec.cat

MISSATGE D’UNA ALUMNA DE SISÈ

Bon dia escola,
avui dilluns 1 de juny  ens ha arribat al correu del centre un missatge d’una alumna de sisè, demanant-nos que el fem extensiu a tot l’alumnat de l’escola… aquí el teniu, és un pensament que creiem que moltes persones compartim:
Hola sóc una alumna… Llegeix més»

Poemes en confinament 6è

Aquest és un recull dels poemes que els i les alumnes de 6è van escriure durant la setmana de Sant Jordi. Cliqueu la imatge per poder-los llegir. Esperem que us agradin!