Primera videoconferència en anglès

Benvolgudes famílies,

El projecte Etwinning amb els nostres companys europeus va agafant forma. Ja tenim el logo del nostre blog i, aquestes setmanes, estem fent videoconferències entre nosaltres per conèixe’ns.

Al grup de Ratpenats i Cocodrils els ha tocat fer la presentació amb els alumnes grecs de l’escola 12th Elementary School of Zografou d’Atenens.

Ens hem presentat en anglès i fins i tot ens hem intercanviat algunes preguntes com quin temps feia als respectius països, com es diu hola en grec o el nom de la nostra classe.

El grup dels Ratpenats han pogut intercanviar unes cançons en grec i català, respectivament, i ens han mostrat uns dibuixos que ens han fet per nosaltres.

Ens ha agradat molt fer aquesta trobada. Ara només queda començar a estudiar i aprendre coses sobre un pintor català per intercanviar coneixements amb els nostres companys.

En el següent blog podreu anar veient el que anem fent entre els diferents països:

Painters inspire us! Etwinning blog