PORTES OBERTES 2023

Benvolgudes famílies,

Ja tenim dates per les portes obertes d’enguany. Si voleu visitar les nostres instal·lacions i conèixer el nostre projecte educatiu, ho podreu fer els següents dies en grups reduïts:

• 22 de febrer a les 15,15h
  • 23 de febrer a les 9,30h

Es prega concertar cita prèvia trucant al telèfon 937269392 per poder assistir a la visita guiada de l’escola.

Clicant la imatge que teniu a sota, podreu conèixer-nos una mica millor a través de les diapositives i vídeos que us hem preparat.

així com saber-ne més sobre l’AFA de l’escola:

Cliqueu al cartell per conèixer les xerrades informatives que organitza l’Ajuntament de Sabadell

Per a més informació podeu consultar l’enllaç al web d’Educació: https://web.sabadell.cat/educacio

Díptic

Us hi esperem!!!