MUSICAL “EL PETIT PRÍNCEP” ALUMNES DE 5È

TAXAN TAXAN !!!!

Els alumnes de cinquè hem tenim una súper estrena: el Musical del PETIT PRÍNCEP !!!!

El projecte de teatre ha consistit en l’adaptació del famós i històric conte del Petit Príncep, de l’autor Saint Exupéry, carregat de valors, emoció, aprenentatges personals i molta motivació per emprendre una aventura teatralitzada. Ja fa forces setmanes que els alumnes de cinquè i les mestres que hi han participat estem treballant de valent en aquest projecte i ara tenim el plaer de compartir-ho amb tots vosaltres. Dir-vos, que s’han fet uns càstings, un enorme treball lingüístic i d’expressió corporal, un impuls a la llengua oral,  molta dansa,  competències de medi, de ciutadania, de treball en equip, de cançó, d’autonomia i iniciativa personal, d’art i expressió artística, de noves tecnologies etc… i el resultat ha estat fantàstic.

Cada grup bombolla ha fet escenes diferents, cançons i balls magnífics i s’han gravat moltes veus de nens i nenes en karaoke per poder-.ho fer encara més personalitzat.

Finalment,  ho hem gravat en Chroma i ho hem editat…. una feinada però ha valgut la pena.

Aquí teniu tot el musical sencer perquè podeu gaudir i emocionar-nos tots junts.

I recordeu:

ALLÒ ESSENCIAL ÉS INVISIBLE ALS ULLS …..   (no ho perdem mai de vista).😊😍