MISSIÓ APILO

Com sabeu,  l’escola participa en el projecte de l’Agenda 21 plus i enguany ens hem inscrit al concurs MISSIÓ APILO.
Aquest projecte està dedicat a la recollida de piles i acumuladors portàtils, poden ser qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, que es pugui portar a la mà i no sigui industrial ni d’automoció. En tots els casos, l’origen d’aquestes piles i acumuladors portàtils ha de ser domèstic.
Tot el material que porteu, l’heu de deixar al contenidor que es troba al vestíbul de l’escola, tenim com a data de finalització de la recollida el dia 7 d’abril.
Des de l’escola i des de l’equip verd de mestres i pares, us animem efusivament a participar-hi, ja que som una escola preocupada per la sostenibilitat i el medi ambient i a més hi ha una compensació econòmica per al centre… si guanyem, és clar!
Esperem les vostres piles i acumuladors!!!