MISSATGE D’UNA ALUMNA DE SISÈ

Bon dia escola,

avui dilluns 1 de juny  ens ha arribat al correu del centre un missatge d’una alumna de sisè, demanant-nos que el fem extensiu a tot l’alumnat de l’escola… aquí el teniu, és un pensament que creiem que moltes persones compartim:

Hola sóc una alumna de sisè  i m’agradaria  que l’escola em fes un favor, potser és cursi però vull que arribi als nens i nenes  de l’escola perquè no facin el mateix error que jo. El favor és fer arribar aquest missatge:

“Aprofiteu el màxim del present i no espereu a que arribi el futur perquè us perdreu el present, cada cosa arriba al seu temps!” Potser no li donenuimportància, o no li veieu el sentit, però en un moment o altre ho entendreu.

Moltes gràcies.

1. Anna

Una molt bona reflexió, que ens fa veure el mes important de tot, entre l’escola i la família eduquem a persones, i veient el que ens diu aquest alumne no ho estem fent tant malament, no? Gràcies per el teu pensament