JOCS FLORALS 2019

Amb motiu de la diada de Sant Jordi,  ha tingut lloc a l’escola un any més l’acte d’entrega dels premis  del tradicional certament literari dels Jocs Florals.  Han participat tots els alumnes de l’escola des de 2n fins a 6è amb diferents tipologies textuals en funció del curs. Com cada any, ha estat un èxit tant per la qualitat dels treballs com  per l’entusiasme que provoca en la majoria de participants. Els treballs es presenten amb un pseudònim per garantir l’anonimat i un primer jurat format per mestres de l’escola fa una primera tria de vuit finalistes per classe; després i amb un jurat mixta format per pares i mestres, es fa una selecció de tres guanyadors en funció de diferents aspectes com són l’originalitat, la presentació i la qualitat literària. Cal esmentar que hi ha hagut, en general, molt bona feina per part de tots els alumnes.  Els alumnes de primer han participat, fóra de concurs, amb uns treballs molt interessants de cal·ligrames i poemes visuals per commemorar l’aniversari de J. Brossa. Per a  ells  hi ha hagut un premi consistent en un lot de llibres per  a tot el grup.

Els premis que s’atorguen són per grup classe i són els següents:

– Un diploma de finalista per cadascun dels cinc finalistes.

– Un tercer premi  dotat amb un diploma

– Un segon premi  dotat amb un diploma i una rosa.

– Un primer premi  dotat amb un diploma, una rosa i un llibre.

-Uns llibres  per tota la classe per agrair la participació i l’esforç.

L’acte ha estat presidit per la directora de l’escola Sra. Cristina Llistar qui també ha fet entrega dels premis. Ha estat un matí molt emotiu i ple de fotos pel record amb  tots els concursants i els seus mestres.

Uns les deixem perquè les pugueu gaudir: https://photos.app.goo.gl/sFfpP6cQuHb3Jdrc6