Inauguració de… LA CASA DEL TEATRE ;)

Ens complau comunicar-vos que hem inaugurat oficialment LA CASA DEL TEATRE  de l’escola!

Hem aprofitat l’espai on ja es feia l’ambient d’Educació Infantil 3,2,1… ACCIÓ! i l’hem reconvertit en un lloc artístic on tot l’alumnat en podrà gaudir. Tenim tres espais (aula gran decorada amb tots els projectes que es fan a l’escola de teatre: Pastorets, El Petit Príncep, Telenotícies, Art i Poesia, El Temps, Les Titelles i 3, 2, 1… acció), aula de materials i atrezzo i aula de vestuari i disfresses.

A partir d’ara, juntament amb l’aula de psicomotricitat i l’espai de chroma ja podrem aprofitar uns espais genials per poder continuar amb els nostres projectes teatrals.

Aquí teniu l’enllaç que us durà a veure aquest espai meravellós i com els diferents grups l’han anat a visitar (només cal que cliqueu a la imatge):