II CURSA SOLIDÀRIA

SBD CORRENENS

Benvolgudes famílies,

des de l’escola participarem a la gran festa que es farà el dia 28 de maig al Parc Taulí,des de dues vessants:

1. Col·laboració amb l’associació “BÀILALE A LA VIDA” , amb un treball que farem des de l’àrea Arts&Crafts i que s’exposarà el mateix dia 28 al Parc Taulí, conjuntament amb els d’altres escoles de Sabadell
  2. Amb la participació de tots els alumnes, pares, mares, mestres… en la II CURSA SOLIDÀRIA que es farà a la nostra ciutat, organitzada per “SABADELL CORRE PELS NENS”

Els nostres alumnes portaran a casa una butlleta d’inscripció per la cursa, la podeu omplir i portar a l’escola, on facilitarem la inscripció de tothom que vulgui participar.

Si necessiteu més butlletes, només cal que us adreceu a l’escola i us facilitarem tantes com faci falta.

La data màxima per inscriure’s a l’escola és el 28 d’abril.

També podeu inscriure’s “online”, clicant el següent enllaç:

El preu de les inscripcions és de 5€ els menors fins a 15 anys i de 10€ als adults +16 anys.  Es tracta d’una cursa NO COMPETITIVA, el seu objectiu és moure als infants i adults que no ho poden fer a través dels nostres peus. Es pot fer passejant amb la família, portant els cotxets dels nadons… fins i tot, participaran infants i adults que es desplacen amb cadira de rodes.

Des de l’escola us animem a participar en aquesta festa solidària, tots els beneficis recaptats amb aquest acte aniran destinats íntegrament al SERVEI DE MEDICINA PEDIÀTRICA DE L’HOSPITAL DE SABADELL, MALALTIES MINORITÀRIES.

Des de l’escola farem un treball de conscienciació amb els nostres alumnes del que comporta tenir una malaltia minoritària, i pensem que aquesta activitat, que es fa a nivell de tota la nostra ciutat, és un molt bon exemple per treballar valors com la solidaritat i l’empatia.