ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN ANGLÈS a 5è

Estem molt contents d’explicar-vos que ja queda molt poc perquè l’alumnat de 5è marxi de colònies a l’alberg de Cabrera de Mar, els propers 20-21-22 d’octubre https://xanascat.gencat.cat/ca/albergs/albergs/cabrera-de-mar-xanascat
Com sabeu, l’escola va participar al programa GEP (Generació Plurilingüe) en l’edició de 2017-2020 en què el professorat d’anglès va fer formació per tal d’integrar l’anglès dins d’una àrea curricular, en el nostre cas, les arts & crafts i vam obtenir el reconeixement d’innovació pedagògica.
Per aquest fet, enguany ens han donat l’oportunitat de participar en unes estades d’immersió lingüística als albergs de la Xanascat  amb l’objectiu de millorar la competència en llengua anglesa. El centre d’interès de les estades serà “English camp” i inclourà diferents tipologies d’activitats (jocs físics, gimcanes, manualitats, resolució d’enigmes, etc.), totes amb l’anglès com a llengua vehicular.

FSE_amb_lema.jpg                           logoministerio.jpg
Les estades d’immersió lingüística estan subvencionades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Ja comptem els dies que ens falten per anar-hi!!!