ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

Enguany s’inicia el procés d’eleccions al Consell Escolar a tots els centres. Els pares i mares tindreu a la vostra disposició el cens de pares i mares (llistat alfabètic de tots els pares i mares de l’escola), al taulell d’anuncis situat al porxo de l’escola (pàrquing). S’ha de consultar per reclamar possibles errades.

Necessitem renovar 4 persones del sector famílies, us animem a què us presenteu, és una bona oportunitat per a conèixer l’escola des d’una altra perspectiva.

CALENDARI ELECTORAL

–          Publicació del cens electoral provisional: 2 de novembre

–          Reclamacions al cens electoral: del 5 al 8 de novembre

–          Resolució de les reclamacions al cens electoral i publicació: 9 de novembre

–          Sorteig designació membres mesa electoral: 10 de novembre a les 16:30h

–          Constitució de la mesa electoral: 11 de novembre a les 16:30

–          Presentació de candidatures: fins el 15 de novembre

–          Publicació de Candidatures: 16 de novembre

–          Votacions sector famílies:  dimecres 24 de novembre de 9:10h a 17:00h (vestíbul de l’escola, entrada pel porxo del pàrquing)

–          Constitució del Nou Consell Escolar: dimecres dia 15 de desembre a les 20h

Adjuntem el document per a presentar candidatura i per a ser supervisor/a el dia de les eleccions.

També us deixem l’enllaç on trobareu més informació sobre tot el procés: https://educacio.gencat.cat/ca/arees-actuacio/centres-serveis-educatius/centres/consells-escolars-centres/eleccions-2021/

Trobareu informació de totes les dades significatives del procés al taulell d’anuncis del porxo de l’escola (pàrquing).