EL PETIT PRÍNCEP 2023

Com ja és tradició, l’alumnat de 5è ha representat “El Petit Príncep” al Centre Cívic de Can Rull durant els dies 25, 26 i 29 de maig, pels nens i nenes de la nostra escola, així com per alumnat de 6è de l’escola Can Rull i de 1r d’ESO de l’Institut Vallès.

Ha estat tot un èxit i tots els personatges acompanyats del Petit Príncep en el seu viatge per l’univers, ens han fet gaudir al ritme de les cançons i balls d’aquest musical que ens té el cor robat. Moltes felicitats a tots i totes!

Aquest espectacle forma part de la Mostra de Teatre que organitza l’Ajuntament de Sabadell.

Amb el suport de

Si cliqueu a la imatge, podreu accedir a tot el material audiovisual de l’espectacle. Que el gaudiu tant com nosaltres!

“L’essencial és invisible als ulls”