El Nadal a Cicle Inicial!!

Aquesta darrera setmana a l’escola ha estat plena d’emocions. El dilluns va arribar a l’escola el Tió i l’hem estat alimentant fins que el vam fer cagar dijous a la tarda. Ens ha portat un conte molt especial per la classe i uns quants dolços.

També, dimecres vam anar al centre cívic de Can Rull a veure els pastorets dels nens i nenes de 6è. Va ser un gran espectacle i ens va agradar moltíssim!!!

El dijous vam portar totes les nostres cartes a l’Ambaixadora Reial perquè les faci arribar als Reis d’Orient.

Per últim, hem intercanviat Nadales i poemes entre tot el cicle. Ha estat preciós!!

Cliqueu en el següent enllaç i veureu totes les fotos de les diferents activitats.

Aprofitem per desitjar-vos a tots i totes unes Bones Festes!! Fins el 2019!!