BON ESTIU!

Benvolgudes famílies,

tot i que es fa molt estrany, ja hem arribat a fi de curs… Aquest  no ha estat l’acabament que ens esperàvem. La situació de pandèmia i el conseqüent estat d’alarma van provocar el tancament de les escoles inicialment durant 15 dies, però malauradament es va  allargar fins a dia d’avui,  impossibilitant un seguiment del curs de manera presencial i no poder tirar endavant com ens hagués agradat.

Com a claustre, hem intentat acompanyar-vos durant tot aquest temps, a través d’un món virtual que fins ara era força desconegut per a tota la comunitat educativa. Hem fet propostes online i hem intentat anar més enllà, a través de  videotrucades,  sessions de meet en petits grups d’alumnat,  inclús hem viscut moments molt emocionants i enriquidors, amb els vídeos que hem intercanviat; aprofitem per agrair-vos que ens hagueu deixat entrar per una finestra petitona a casa vostra.

De la mateixa manera també  us volem donar les gràcies pel compromís, la responsabilitat i en definitiva,  la tasca que heu fet des de casa. Ha estat increïble que malgrat  la distància, ens hem sentit ben a prop vostre.

I… res més, ens hauria agradat molt acomiadar-nos presencialment, però les circumstàncies finalment no ens ho han permès.

Per a les famílies que acabeu el vostre viatge amb nosaltres perquè els vostres fills i filles comencen la nova etapa a l’institut, desitjar-vos un camí ple de bons moments, i per a les famílies amb les que ens retrobarem al setembre, us esperarem amb moltes ganes i il·lusió per emprendre una nova aventura.

I ara… Obriu bé els ulls, pugeu el volum i deixeu-vos sorprendre amb aquesta animació amb tant de ritme que ens ha preparat una alumna de 6è!

Cliqueu la bandera VERDA i les lletres per fer-la funcionar

Escola Catalunya