A L’AULA DE MÚSICA ESTEM DE SORT!!

El passat dimecres, tot just quan vàrem acabar de treballar els instruments de vent fusta amb els alumnes de 4t., vam tenir la sort de gaudir d’ un taller sobre aquests instruments  a càrrec d’en Jordi Ollé, pare de l’escola i músic professional.

Va venir ben carregat amb un clarinet, un saxo, un tible i una flauta travessera a més de tot un ventall d’embocadures de canya per poder mirar, tocar i aprendre i canyes naturals per poder entendre d’on provenen, com es fabriquen i com es produeix el so.

Vam fer un recorregut molt interessant al llarg d’una etapa ben llarga de la història de  la música, des de l’edat mitjana fins l’època actual. Ens va oferir una pinzellada de música medieval, barroca, clàssica i romàntica i inclús de música de cinema, interpretant una peça de la B.S.O. de Toy Story amb un duet de clarinet i saxo juntament amb en Jan Cerro.

Hem gaudit d’un matí intens ple de música i d’emocions i ens ha recordat la importància de la música per a la nostra vida.

Moltes gràcies, Jordi! I torna quan vulguis!

Cliqueu a sobre de la imatge per veure totes les fotos