3ª CURSA SOLIDÀRIA “SABADELL CORRE PELS NENS”

A continuació publiquem la carta de la cursa “SABADELL CORRE PELS NENS”. Des de l’escola us tornem a animar a participar… el curs passat vam ser una bona colla! Esperem que aquest any superem el número d’inscripcions d’aquesta gran família que formem, ens veiem el dia 27 de maig, per passejar tots junts!

Benvolguts  i benvolgudes:

L’any passat, la II edició de la cursa solidària “Sabadell corre pels Nens” va ser tot un èxit: 4.214 participants i 22.380 € recaptats, que van ser destinats al projecte de malalties minoritàries “Dónal’s veu”, del Parc Taulí. Ho vam fer entre tots!

Enguany, anem per la III edició de la cursa. Serà el 27 de maig del 2018 i els beneficis aniran destinats al projecte que vol transformar i convertir la planta de Pediatria del Parc Taulí en una “ONADA DE PETITS SOMRIURES”, per tal d’humanitzar els ingressos dels infants malalts, integrar els valors del joc i allunyar la sensació de soledat que acostuma a aparèixer dins d’un hospital. www.unaonadadepetitssomriures.cat

Ens hem proposat doblar la xifra d’inscrits! És una cursa oberta a tothom, amb un recorregut de 4’2 km pels carrers més importants de la ciutat. Podrà fer-se corrent, en cadira de rodes, en cotxet, caminant, amb amics o família…

Paral·lelament, al llarg del matí, fins a les 14 h, hi haurà una gran festa de música i ball, tallers de manualitats, màgia, contacontes, pallassos, maquillatge i racons a tot el parc del Taulí, on petits i grans podran jugar i passar-s’ho molt bé.

Com ens podem inscriure?

• Online: sabadellcorrepelsnens.cat
  • A la secretaria de l’escola també farem inscripcions (M Antònia)
  • Presencials:  Club Natació Sabadell, Club Malibú Esportiu, Joventut atlètica  Sabadell, Intersport Molins, l’Unió Excursionista de Sabadell, Llobateras (Carretera de Barcelona, 583),  Sushiroll  (Creu Alta) i Rundi ( Av. Barberà).

Esperem la vostra col·laboració. Els nostres nens i nenes malalts ens necessiten!

Moltíssimes gràcies:

Toni Valverde (organitzador de la cursa)        www.sabadellcorrepelsnenss.blogspot.com

Báilale a la Vida:    www.bailalealavida.com

ESCOLA CATALUNYA DE SABADELL