Trofeu d’escacs

Hola famílies, som l’Èric, el Guillem i el Raúl, tots tres som alumnes de l’escola. El divendres dia 22 de març vam anar a un torneig d’escacs que es va fer a la Creu Alta. Ens van donar un trofeu per l’escola, per què som l’escola que més participants han jugat.

Us volem recomanar que us apunteu a jugar a escacs, a nosaltres ens agrada molt. S’aprenen moltes tècniques de jugades: la jugada del pastor, l’enroc, el jac mat, la defensa italiana, la defensa espanyola… i la més important és la jugada de l’intercanvi de dames, que es fa quan una dama es deixa ser menjada per una altra dama i una peça de l’altre equip et menja la dama. És molt emocionant i també s’aprenen més coses, com tranquil·litzar-te, tenir calma i pensar.

Aquí us deixem amb el trofeu, que és per tota l’escola.

Èric, Raúl i Guillem.