I així va creixent el nostre jardí botànic

Nova plantada al nostre espectacular jardí botànic, amb l’ajuda de l’AFA ha estat possible portar a terme aquest gran projecte… estem construint entre tota la comunitat educativa un espai verd a l’escola, on tothom té cura i respecte i aprenem molt a cuidar del medi ambient. Tot l’alumnat de Primària ha participat conjuntament amb el suport i assessorament de l’equip de jardiners que en tot moment ens acompanya en aquesta tasca. Amb l’acció, aprenem a cuidar-nos a nosaltres i al nostre entorn. Si cliqueu a sobre de la següent imatge, accedireu a la galeria de fotos que mostren una bona feina 😉 seguim endavant!!!