ELS PASTORETS 2020

Benvolgudes famílies!!!

Un any més, amb l’arribada dels primers freds i les dates nadalenques, ja tenim aquí l’obra de teatre de “Els Pastorets”, interpretada per l’alumnat de 6è de l’escola.

Aquest any, malgrat les circumstàncies, ens hem adaptat a totes les mesures i no hem volgut deixar de preparar, assajar i gaudir dels nostres Pastorets amb un format diferent, aprofitant totes les possibilitats tecnològiques que tenim al nostre abast.

Aquí en teniu el resultat! Ha estat gràcies a l’esforç, motivació i treball en equip de tots i totes les alumnes, mestres i personal de l’escola que hi ha col·laborat, perquè un any més puguem gaudir d’aquesta obra tan especial per a nosaltres.

Esperem que gaudiu molt veient-la, tant com ho hem fet nosaltres mentre la preparàvem!!!

Moltes Felicitats artistes!!!

Si voleu accedir a les escenes, podeu clicar aquest enllaç: ESCENES