CURSA SABADELL CORRE PELS NENS

Benvolgudes famílies,
enguany som més de 100 persones les que des de l’escola participem en aquesta festa que tindrà lloc el proper diumenge 27 de maig al Parc Taulí, tot un èxit!!!
Recordeu que, si hi ha alguna família que encara no us heu apuntat, podeu fer-ho de manera presencial a secretaria fins el DIMCECRES 23 DE MAIG (inclòs). Aquest dia queden tancades les inscripcions presencials i ja només es podran fer inscripcions on-line en aquest link:
Les persones que heu d’anar a recollir les samarretes i els dorsals, ho podeu fer els següents dies:
– Divendres 25 de maig, de 16 a 20h
– Dissabte 26 de maig, de 9 del matí a 20h
– Diumenge 27 de maig, de 8 a 9.30h
Totes les entregues seran al Parc Taulí, en cas de pluja es faran a l’entrada de l’Hospital Taulí.
IMPORTANT: el diumenge DIA DE LA CURSA, tots els components de l’equip de l’escola ens trobarem a les 9.30h a LA TORRE DE L’AIGUA , per anar tots junts a preparar-nos a la sortida.
El diumenge, entre tots i totes, col·laborarem amb l’objectiu d’aquesta gran festa solidària:
                            FER UNA ONADA DE PETITS SOMRIURES
Resultat d'imatges de sabadell corre pels nens 2018