.

Us informem que arrel dels fets succeïts ahir a Catalunya, avui a les 12h tots el centres educatius estàvem convocats a fer un minut de silenci. El nostre centre també ha fet un acte al pati, al qual han assistit els alumnes de l’escola juntament amb els alumnes de l’IES VALLÈS.

L’acte ha consistit en la lectura per part de la directora de l’Institut d’un breu escrit en contra de la violència,  la lectura del poema “La Pau” de Lu Tien Min per part d’una alumna i s’ha procedit a guardar un minut de silenci.

Un cop ha finalitzat l’acte, els alumnes de l’Institut ens han convidat a escoltar un manifest redactat per l’Assemblea d’Alumnes en què han expressat la seva opinió.