6è fa una manifestació escolar el 8 de març

Per tal de celebrar el dia de la dona treballadora, els alumnes de sisè van fer una performance d’una manifestació feminista emmarcada dins el treball sobre la revolució industrial que estan fent a l’aula. Va ser una activitat molt interessant on es va explicar que l’escola havia estat anteriorment una fàbrica i com eren de dures les condicions de treball per a tothom, però per a les dones en particular més. I com també en la classe burgesa la dona passava a un segon pla per darrere de germans i marit. Actualment les circumstàncies han millorat molt però encara queda camí per recórrer. Va ser un dia intens!!

Cliqueu AQUÍ per veure més fotografies de la performance.