11 de febrer: DIA DE LA DONA I LA NENA CIENTÍFICA

Avui és un dia molt important! Celebrem el reconeixement a les dones científiques, és el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència.

Des de l’escola hem dedicat temps a fer una reflexió sobre aquest dia, ens hem aturat a valorar el llarg camí que s’està fent per moltes dones que, amb els seu treball i esforç, han aconseguit grans objectius i que, de vegades, no han tingut el reconeixement que calia. Volem encoratjar a totes les persones  a valorar els mèrits i reptes aconseguits per les científiques, recordant una frase d’Hipàtia d’Alexandria, la primera dona de la història reconeguda com a matemàtica: “Conserva gelosament el teu dret a pensar perquè inclús el fet de pensar erròniament es millor que no pensar ”

Hipatia de Alejandría: Biografia y 15 Datos Importantes

(si cliqueu a la imatge podreu veure el treball que ha fet l’alumnat de 3r per commemorar aquest dia!)