Recomanacions per aquests dies a casa

Benvolgudes famílies, estrenem aquest apartat de la nostra pàgina web del centre amb uns consells que us volem donar des de l’àmbit de l’educació física per aquests dies de confinament a casa.

De tot cor desitgem que aquesta etapa passi el més aviat possible però, mentrestant, no cal oblidar la importància i la cura del nostre cos, que ens implica també la cura de la nostra ment.

Un petó molt fort famílies, us deixem un vídeo de presentació d’algunes tasques i uns documents (un per Educació Infantil i Cicle Inicial i un altre per Cicle Mitjà i Cicle Superior) on trobareu diferents orientacions.

Ah! I també us deixem el nostre mail de contacte: educacio.fisica@escolacatalunyasbd.cat

En aquest mail podeu contactar amb les tres mestres que impartim Psicomotricitat i Educació Física, que som la Lídia, la Gemma i la Mari Carme (ens podeu enviar dubtes, comentaris o vídeos del nostre alumnat, fent de les seves a casa!)

Una abraçada i esperem veure’ns aviat,

(cliqueu a sobre de cada  imatge i anireu a un vídeo)

Per accedir al document i els enllaços, cliqueu a sobre:

EDUCACIÓ CORPORAL, E Infantil i Cicle Inicial

EDUCACIÓ CORPORAL, C Mitjà i C Superior