SORTIDA AL PARC INFANTIL DE TRÀNSIT

Una de les sortides més esperades pels infants de la nostra escola és la del Parc Infantil de Trànsit de Viladecans. És un lloc que tenim al costat del nostre centre i veure sovint nens i nenes muntant amb bicicleta o karts ens fa esperar aquesta activitat amb moltes ganes. I per fi avui els/les alumnes de tercer hem pogut gaudir-hi d’ella!!!

Al Parc Infantil de Trànsit hem pogut portar a la pràctica les principals actuacions per garantir una mobilitat segura: creuar pel pas de vianants, respectar els senyals de trànsit… i tot seguint les indicacions dels agents locals, encara que alguna multa ens han hagut de posar. Haurem d’anar amb més de compte!