Projecte Clika a 3r.

L’alumnat de tercer hem començat a treballar a música el projecte La Clika.

La Clika és una Cantata formada per 11 temes musicals, cadascun amb un missatge social i moral on treballem els valors humans. A més a més, englobarem els aprenentatges musicals com ara el llenguatge, el ritme , la coordinació, la veu, l’afinació i la dansa.

Aquests dies hem descobert els personatges que formen part d’aquest grup d’amics i amigues.També hem començat a aprendre una de les cançons d’aquest espectacle musical amb la coreografia corresponent.

A final de curs farem la representació conjunta amb l’alumnat de vàries escoles amb la banda de música en directe.

Infants i famílies gaudireu de la posada en escena que recollirà la feina feta durant tot el curs.