PRIMERES ACTIVITATS AMB EL WILL, L’AUXILIAR DE CONVERSA

Com ja sabeu la nostra escola participa del Projecte GEP (Generació Plurilingüe), un programa d’innovació per a la millora de l’expressió oral en llengua anglesa. Aquest és el nostre segon any al programa i una de les novetats és que comptarem amb l’ajut d’un auxiliar de conversa durant tot el curs. Hem tingut la sort de què ha aterrat a la nostra escola el Will, que ve de Manchester (Anglaterra) i ens acompanyarà durant algunes sessions a les classes d’anglès.

El Will es va incorporar l’1 d’octubre i vam deixar-li un parell de setmanes perquè ens anés coneixent. Però de seguida ens vam posar a treballar junts i hem gaudit d’activitats d’expressió oral en petit i gran grup. Fins i tot hem pogut gaudir d’una presentació i una sessió de jocs que ens va preparar perquè coneguéssim de primera mà com es viu la festivitat de Halloween al seu país.

A continuació us deixem algunes fotos d’alguns moments amb el Will: