GUANYEM LA LLIGA DELS LLIBRES!!!

El grup de 4t de la nostra escola guanya la Lliga dels llibres de Viladecans!!!

Es tracta d’una activitat promoguda per l’Ajuntament de Viladecans que es realitza durant tot el curs amb la lectura de 10 llibres de tipologies diferents. Cap al final de curs comencen les rondes eliminatòries contra la resta de grups de 4t de les escoles participants de la nostra localitat.

La gran final es va celebrar el 31 de maig contra l’Escola Sant Gabriel i es va comptar amb la presència de l’alcalde i la regidora d’educació.

Estem molt orgulloses/os del nostre grup i tota l’escola ho va celebrar a la seva arribada al centre.

ENHORABONA, CLASSE DE BILLY ELLIOT!!!