CONCURS STOP TUTIFRUTTI

Els i les alumnes de 5è ens connectem cada setmana per videoconferència ja que ens trobem molt a faltar!

En aquestes trobades, xerrem de com estem, resolem dubtes de les tasques que s’envien, fem assemblees sobre les seves Cooperatives i juguem.

El més important per a nosaltres és no perdre el vincle dels nostres alumnes que tant estimem i que puguin veure’s i relacionar-se entre ells i elles.

Bé, en aquesta entrada a la web, a les tutores de 5è ens agradaria felicitar als 4 guanyadors del concurs que vam realitzar a l’ultima videoconferència, als 4 alumnes que van mostrar més destresa amb el lèxic en català.

FELICITATS!