6A PHOTOGRAPHY

El grup de 6èA som la classe d’Annie Griffiths, una important fotògrafa que ha treballat durant molt de temps a la revista National Geographic.

Per aquest motiu ens hem proposat aprendre una mica de fotografia a partir de diferents reptes fotogràfics que anem recollint en Padlets, així com a través d’activitats que realitzem a plàstica sobre la fotografia al temps que aprenem alguns conceptes en anglès.

Durant aquestes setmanes estem treballant a partir dels següents reptes fotogràfics:

-Fotografies d’animals: cada alumne ha de fer una fotografia a un animal i penjar-la al Padlet corresponent. Després fem la votació de les fotografies més artístiques i que més ens agraden.

-This equals that: a partir d’aquest repte els i les alumnes han hagut de realitzar una fotografia a dos objectes, plantes o animals que s’assemblen en la forma però no en el contingut (treballem els conceptes “content and form”). També fem la votació corresponent per escollir les més originals.

A la classe estem treballant les parts principals d’una càmera fotogràfica així com “the content and the form” a partir de la comparació de diferents parelles de fotografies.

A continuació us mostrem algunes de les activitats realitzades fins el moment, però no penseu que aquí acaba tot… Seguim aprenent i treballant de valent!!!