5èA AL CIRCUIT DE KARTS!

I per fi va arribar el dia que tant esperàvem. El passat dimecres els i les alumnes de 5èA vam anar al Parc Infantil de Trànsit a realitzar l’activitat de conduir els Karts.

Vam gaudir molt amb de totes les activitats que ens va preparar el policia local, l’Alberto, que prèviament havia vingut a l’escola a fer-nos una xerrada sobre movilitat segura.

Al circuit uns feiem de conductors i conductores i altres d’ajudants i ajudantes de policia. També hem fet un concurs de dibuix i un test per conèixer la normativa.

Ens ho hem passat genial!