PROJECTE “EL CARNAVAL”

L’arribada del Carnaval a l’escola suposa un motiu de festa i diversió. És una època on tot és possible i on el nostre dia a dia es transforma per seguir un joc continuo de gresca i disbauxa.

A la nostra escola el Carnaval es viu com un projecte més i és compartit per tota l’escola.

• EL PREGÓ DEL REI I LA REINA CARNESTOLTES

Els grups de 6è són els encarregats de fer el pregó del Rei i la Reina Carnestoltes. Aquest any ens han fet grans promeses: crear un salting, convertir el passadís en una pista de gel i, fins i tot, tenir un concert de la Shakira i el Bizarrap. Per aconseguir-ho, tots i totes hem de seguir unes consignes la resta de dies de la setmana.

• LES CONSIGNES DEL REI I LA REINA CARNESTOLTES

Les consignes, en forma de rodolins, les han creat els infants del grup de 2n i, com sempre, venir en pijama no ha faltat!!!

Els infants d’I5 són els encarregats de comprovar que la resta de membres de l’escola compleixen les consignes que ens han dit el Rei i la Reina Carnestoltes. Recorren tota l’escola carregats d’instruments per fer molt de xivarri i posen un gomet negre a qui s’hagi despistat.

• EL JUDICI DEL REI I LA REINA CARNESTOLTES

Les promeses del Rei i la Reina Carnestoltes mai són complertes i davant d’aquestes mentides, Dimecres de Cendra, es realitza el judici d’aquests dos personatges.

Els infants del grup de 4t han estat els protagonistes de crear i representar aquest judici.

Aquest any han estat condemnats a anar un any a la presó, no dir més mentides i demanar perdó a tota l’escola. Així ho han fet!!!

El Carnaval a l’escola es viu molt intensament i es caracteritza per la seva essència col·lectiva, integradora i socialitzadora. Ja estem desitjant que arribi l’any vinent!!!