RACONS DE MATEMÀTIQUES A 5è

Els racons són un espai en el qual els i les alumnes treballen continguts en petit grup  amb el suport de dues mestres a l’aula.

Aquesta setmana  el treball realitzat ha estat el següent:

Activitat 1: Activitat “llegeix i comprèn” amb l’objectiu de fer els i les alumnes capaços d’entendre i diferenciar els elements que calen per resoldre un problema matemàtic i la relació que aquests elements tenen entre sí.

Activitat 2: Creació d’estructures de manera col·laborativa amb el material kapla per tal d’adquirir nocions fonamentals de geometria, física i tecnologia, tot introduint els i les alumnes en el món de l’art, les formes i els volums.