QUÈ PASSA SI NO ENS RENTEM LES MANS?

Els alumnes i les alumnes de 6è han portat a terme un experiment per descobrir l’evidència científica de per què és tan important rentar-nos les mans. L’experiment consisteix en introduir llesques de pa dins una bossa tancada hermèticament, cadascuna sota unes condicions diferents, i observar què passarà?

La primera llesca, la de control, es va introduir utilitzant guants. La segona, els alumnes la van agafar amb les mans brutes. La tercera es va ficar a la bossa després que els infants s’haguessin rentat les mans amb aigua i sabó. La quarta, després d’utilitzar solució hidroalcohòlica. I la cinquena, els alumnes es van rentar les mans amb aigua i sabó i a més a més es van posar solució hidroalcohòlica.

Seguint el mètode científic, van fer les seves hipòtesis inicials i anem fent una observació i registre dels canvis que es produeixen a les llesques de pa. Per finalment, extreure les nostres conclusions finals.

Ens hem emportat algunes sorpreses! I vosaltres què penseu que ha passat?

Aquí us deixem algunes fotografies perquè veieu com estan avui mateix les llesques de pa i el moment de la preparació de l’experiment.