LA CLASSE DE COCO I DELS FOLLETS VALENTS GAUDIM A LA LUDOTECA!

Divendres passat vam tenir l’oportunitat de gaudir d’una tarda inoblidable. Padrins i fillols vam compartir jocs i riures a la ludoteca. Els nens i nenes de la classe de Coco van poder recordar els moments únics que ens proporciona aquest espai i els nens i nenes de la classe del Follet valent van tenir companyia en el seu joc.

Hem fruït jugant al supermercat, a la perruqueria, l’escola, l’hospital, la caseta, les eines i, per descomptat, a les disfresses.

Aquest moment ens va permetre poder aprendre plegats moltes coses: ser models pels més petitons/es de l’escola, sentir que som grans i podem ajudar i ensenyar als altres, responsabilitat, estima i pels més petits l’oportunitat d’emmirallar-se en els nens i nenes grans.

Les mestres hem viscut aquest moment amb molta tendresa i orgull. Ben segur que repetirem d’altres experiències!

Aquí teniu una mostra dels moments compartits!