EL TREBALL AMB CAPSES D’APRENENTATGE

Les capses d’aprenentatge suposen una metodologia on l’infant és el protagonista, on es posen en marxa estratègies de treball cooperatiu i on un dels aspectes primordials és l’autonomia.

Els i les alumnes de 4t, la classe dels Ballarins i Ballarines del cinema, hem començat a treballar la capsa d’aprenentatge “Construcció d’un joc de taula”. Per grups de 5 o 6 alumnes, han pogut aprendre què és un text instructiu, elaborar i pensar un joc de taula que no existeixi i prendre decisions sobre la creació i els resultats.

Després d’aquesta primera part, hem pogut començar a elaborar els nostres jocs de taula, aquí teniu una representació amb algunes fotografies. Quan es facin realitat, començarem a jugar i a presentar aquests jocs a la resta de l’escola.