EL PROJECTE CUEME

A la classe de Frida Kahlo hem començat el projecte Cultura Emprenedora a l’Escola (cueme).

Per iniciar-lo, l’alumnat de 6è, que ja són tot uns experts en el tema, van explicar-nos mitjançant un vídeo què faríem, i així, donar el tret de sortida al projecte!

Aquest projecte és molt important per tots i totes, i estem realment emocionats, amb moltes ganes de començar a crear i elaborar els productes que us podrem oferir d’aquí a uns mesos.

Però, no només, es tracta de produir! Hi ha molts passos i moltes etapes que hem de passar per arribar al final!

De moment, hem decidit que volem ser una cooperativa, i no un altre tipus d’empresa! Hem pensat quins punts forts tenim cadascú de nosaltres per aportar en aquest projecte i ja comencem a pensar en el nom de la nostra empresa!

A més, després de cada sessió signem tot i totes l’acta de la sessió!

Ens estem esforçant molt i posant moltes ganes i il·lusió!

Díptic Cueme