COOPERATIVES DE 6è A PLE RENDIMENT!!!

A la nostra escola duen a terme el Projecte CUEME (Cultura Emprenedora a l’Escola) els grups de cinquè. Es tracta d’un projecte que fomenta la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el Cicle Superior d’Educació Primària amb la creació i gestió per part de l’alumnat d’una cooperativa escolar.

El dia més esperat per a tots i totes les cooperativistes és el dia de la venda de productes que en el cas de la nostra localitat es realitza a la Fira de Sant Isidre. És molta la feina que es duu a terme fins a arribar a aquest dia: escollir el nom de la cooperativa, dissenyar el logotip, crear els prototips, realitzar estudis de mercat… i, malauradament, en el cas dels nens i nenes que ara estan cursant sisè, aquest dia no es va poder realitzar a causa de la pandèmia.

La Cooperativa “Ositos Panditos” de 6èA i “Salva al Món” de 6èB no s’han deixat vèncer davant la situació que ens ha tocat viure. Han treballat durant tot aquest primer trimestre per poder tenir-ho tot preparat i fer una gran venda a la nostra escola, amb les nostres famílies, els/les nostres companys/es, mestres… que segur ens faran costat en un dia tan esperat.

Estigueu atents i atentes, ben aviat us informarem de quin serà el gran dia!!!