CELEBREM LA FESTA DE CARNAVAL!!!

El Carnaval és sinònim de festa grossa, ball, música i disbauxa! Per moltes persones és una de les festes més divertides de l’any i a la nostra escola l’hem gaudit de valent!

Al matí hem pogut gaudir d’una gran jornada on tant grans com petits hem realitzat plegats tallers intercicle. Hem ballat, ens hem maquillat, hem participat en una gimcana carnavalesca i ens hem transformat en veritables artistes en el taller d’art.

A la tarda hem continuat amb el ball i la xerinola. Hem lluït les nostres disfresses mentre gaudíem de l’actuació dels nostres companys i companyes de sisè i d’un grup de mestres de l’escola.

Tots i totes hem acabat el dia divertint-nos a la pista, tot ballant i amb un bon berenar de Carnaval amb melindros i xocolata!