A tercer comencem un projecte sobre la nostra ciutat, Viladecans!

Aquesta setmana a tercer hem començat un projecte nou anomenat: La nostra ciutat, Viladecans. On coneixerem una mica més el poble on vivim. Per començar hem demanat als nostres alumnes que visualitzin el següent vídeo:

VILADECANS

A partir d’aqu´ hem començat un seguit d’activitats que us anirem ensenyant relacionades amb les festes, l’escut i la bandera, els habitants, la distribució geogràfica, els serveis, els oficis, els nostres carrers i places, etc.

Per presentar aquest projecte als nostres alumnes hem fet aquest vídeo on és l’escola que els parla.