Gòspel

Hola bon dia, som la classe de 6è B.

A sisè estem fent un projecte de Gòspel amb la Jorgina, la professora de cant i la Cristina, la professora de ball. Vam començar fa 3 setmanes, la primera sessió ens van explicar més o menys tot el que faríem al llarg del trimestre, la segona sessió ens van ensenyar la primera cançó que es diu ”Lord you and good” però no la vam acabar perquè vam fer la coreografia de la cançó i és molt divertida. La tercera sessió vam acabar la cançó i la coreografia.

De moment ens està agradat molt i creiem que es molt divertit.

Al principi de cada sessió fem escalfament vocal i corporal. El millor de l’escalfament corporal és que al final ens fem uns massatges.

Cada dia,quan acabem Gòspel ens autoavaluem amb una aplicació, que ens vam fer una foto i hem de posar,si creiem que ha a anat bé posem una cara verda, si creiem que ha anat regular cara groga i si ha anat malament cara vermella.

Aquí podeu veure les fotos

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut