Aquesta setmana a l’escola escoltem la cançó Blood brothers del grup Manowar.
Manowar és un grup de música de heavy metal de la ciutat d’Auburn a l’estat de Nova York. El grup es va formar l’any 1980 i són coneguts per fer cançons amb una gran èmfasi al heavy metal, la fantasia, a ells mateixos i a temes mitològics, particularment de la mitologia nòrdica.
El grup està format per: Eric Adams (veu), Joey DeMaio (baix i teclats), Karl Logan (guitarra) i Scott Columbus (bateria). Ara bé, al llarg de la seva trajectòria hi ha hagut músics que han anat canviant: Ross the Boss (Ross Friedman) (guitarra 1979-1988) i David Shankle (guitarra 1989–1993); Karl Kennedy (bateria 1979), Donnie Hamzik (bateria 1981-1982) i Rhino (bateria 1992-1995).
El 1984 el grup va ser inclòs en el llibre Guinness World Records per ser el grup més sorollós del món, ja que van arribar als 129,5 decibels gràcies a deu tones d’amplificadors i altaveus en la seva gira Spectacle of Might (Espectacle del Poder) a la Gran Bretanya.
També tenen el rècord del concert de heavy metal més llarg, que va durar 5 hores i 1 minut a Bulgària el 2008.
Els seus fans són coneguts i anomenats «Manowarriors» o «Immortals».
La cançó Blood brothers parla de l’amistat i el suport incondicional que poden oferir els amics en temps difícils.
La persona que ha triat aquesta cançó ens diu:
“La meva idea és que no s’adormin els infants i docents ja de bon matí i que, fins i tot en els moments que estem més baix@s, sempre hi ha algú que està disposat a fer-nos costat i ajudar-nos a superar els entrebancs de la vida. És el grup del qual vaig anar al meu primer concert heavy i els meus preferits durant l’adolescència i primera joventut.”
Qui deu haver triat aquesta música? Ho saps?


