Xarxa de competències bàsiques

Enguany l’escola hem participat per primera vegada a la Xarxa de Competències Básiques Territorial.
Hem creat un equip impulsor format per dues coordinadores i  sis mestres de l’escola.
Les coordinadores han assistit a les jornades  organitzades per la Xarxa de Competències Bàsiques 2, corresponent a les escoles del Baix Maresme i Mataró.
En elles han rebut formació relativa als projectes, a l’avaluació, a l’agrupació dels alumnes i s’han compartit experiències entre els diferents centres assistents. Tota aquesta formació s’ha transmès  a l’Equip Impulsor.
Des de l’Equip Impulsor s’han realitzat les següents actuacions:
–  Sessions de formació interna (facilitació d’informació i documentació relativa als projectes)
–  Organització de cicles per fer una diagnosi i valoració dels projectes que actualment es fan a l’escola.
–  Organització de tres claustres: un formatiu i orientador, un segon per exposar quatre projectes del centre i valorar-los segons uns indicadors donats, i un tercer de tancament i presa de decisions per al proper curs.
–  Assistència a jornades generals i locals organitzades per la Xarxa.
–  Publicació d’un projecte de la nostra escola en el blog de la Xarxa  per compartir amb la resta de centres que hi participenSom una cooperativa
Hem iniciat un camí molt interessant i enriquidor que ens permetrà millorar en la nostra tasca educativa i els aprenentatges dels nostres alumnes.