Celebrem Sant Simó a l’Escola Camí del Mig! 🏴‍☠️

Aquest divendres, l’Escola Camí del Mig s’ha omplert de barrets, pegats i sabres de joguina per celebrar una de les festes més esperades del curs: Sant Simó!
Com ja és tradició, els infants i mestres hem vingut disfressats de pirates, creant un ambient ple de color, somriures i molta imaginació.

Al matí, hem compartit l’esmorzar de sabre, un moment especial per tastar el dolç típic d’aquesta diada i gaudir plegats d’una estona de convivència.

Però això no s’acaba aquí! A la tarda, les classes del mateix nivell viuran una autèntica guerra de bombardes —una activitat divertida i simbòlica que ens recorda el joc, la cooperació i l’esperit alegre dels pirates.
Tenim moltes ganes de passar-ho bé, els nostres petits corsaris demostraran que saben treballar en equip i gaudir de la festa amb respecte i entusiasme.

Una jornada plena de màgia, tradició i esperit de comunitat, que ens recorda la importància de viure les celebracions populars junts, des de l’escola i amb la il·lusió de sempre.

Feliç Sant Simó, famílies!
L’equip de mestres de quart. 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut