Venda de productes de les cooperatives de cinquè!

El pròxim divendres 27 de maig, els infants de cinquè es trobaran al mercat municipal del poble (de 9:00h a 12:00h del matí).

També els podreu trobar a les entrades i sortides de l’escola (de 8:45-9:30h i de 12:00-12:45h).

Aquest esdeveniment s’inclou dins del projecte de CuEmE el qual els nens i les nenes de cinquè de primària han participat al llarg de tot el curs. Dins d’aquest projecte han pogut esdevenir una cooperativa, la qual tots els beneficis obtinguts de la venda del pròxim divendres tindran dues destinacions:

1- Un percentatge elevat a l’adquisició de material per a l’ajuda del col·lectiu d’infants i joves de Sant Joan de Déu.

2- Un percentatge petit per a la inversió de les properes colònies del pròxim curs.

Us animem a venir, participar i gaudir d’un dels dies més esperats per a tots i totes!

Cartells realitzats per les cooperatives

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *