Diada de Sant Jordi (Trols)

El passat 23 d’abril, diada de Sant Jordi, vàrem tenir un dia ple d’activitats culturals.

El matí va començar amb un conte al Parc de la Mare, on tots els alumnes d’educació infantil en va poder disfrutar.

Després d’esmorzar vàrem preparar el pati d’infantil amb parades de llibres i roses. Els alumnes de cada classe, al llarg de la setmana van portar contes que van explicar a la resta de companyes i companys. Aquests contes quedaven a l’aula tot fent un recó literari.

Aquest mateix racó és el que cada aula va treure al pati creant 5 parades de llibres.

També aquella setmana cada aula va fer una rosa diferent però amb la mateixa base (pal de fusta, ouera pintada verda i flor de color vermell). Els Unicorns la flor va ser una pinya pintada vermella, els Dracs i Dragones amb paper tenyit de vermell, els Trols amb plastilina vermella… Els infants de cada classe varen fer dues roses: 1 per ells i elles i l’altre per posar a la parada de roses.

Així doncs vam sortir tots al pati (grups bombolla) i vam passejar per les parades de llibres i després a la parada de les roses van poder escollir una diferent a la que van fer a la classe.

Després d’aquests d’un any tant difícil, va ser un dia molt emocionant per a nosaltres.

Cliqueu aquí per veure les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *