4a SETMANA DE L’ESPORT ESCOLAR A CM

Aquest passat dijous, els i les alumnes de cicle mitjà vam gaudir de la 4ta setmana de l’esport escolar de Sant Vicenç.

La jornada la vam començar al gimnàs de l’escola per a refugiar-nos de la pluja. Allà vam escoltar atentament una xerrada sobre les curses de Trail que es practiquen a Sant Vicenç, aprenent coses noves i compartint les que ja sabíem.

Finalment, quan la pluja va cedir, ens vam dirigir a la zona del pavelló municipal. Allí vam gaudir d’activitats com bàsquet, hockey, hip-hop, futbol sala i taekwondo.

Volem agrair a tothom qui ho va fer possible!!

Clicant sobre aquest text podeu observar un recull de fotos.

NOMS DE LES CLASSES

Aquest any, partint de l’equitat, cada grup tindrà de nom de classe alguna dona trascedent a la història de la humanitat. Després d’estar diversos dies parlant-ne i escoltant totes les propostes que anava donant l’alumnat, cada grup ja ha escollit!

3r 1: Brenda Chapman

3r 2: Black Mambas

4t 1: Mari Pepa Colomer

4t 2: Greta Thunberg