Accés a Dinantia amb un ordinador

Les famílies, principalment, accediu i consulteu les informacions de Dinantia a través de l’App. També podeu accedir a la versió web, simplement heu d’entrar a la web de l’escola i clicar a la icona de Dinantia.

Heu d’identificar-vos amb el vostre correu de l’escola (o el que tingueu registrat en la plataforma), fent click en el botó “Accedir amb google” o “Accedir amb Microsoft”.

Un cop heu iniciat sessió, veureu una pantalla com la següent, on podreu llegir els missatges i notificacions que us envia l’escola:

En la secció “calendari” podeu veure els principals esdeveniments del centre i de l’aula del vostre fill/a (sortides, festius, activitats, etc….):

En la secció “fills” podeu consultar: l’horari, les faltes d’assistència i el seguiment de les diferents matèries:

Horari:

Faltes d’assistència: