La nostra escola

L’escola Bernat Desclot es defineix com una escola pública, catalana, inclusiva, coeducativa, arrelada al barri, aconfessional, participativa i innovadora.

La metodologia emprada és interactiva, constructivista, cooperativa i globalitzadora, on els i les alumnes desenvolupen la iniciativa, la creativitat i la capacitat per pensar. L’objectiu global és el desenvolupament actiu de totes les possibilitats de l’alumnat i de les seves competències, tant en els aprenentatges cognitius i en el desenvolupament individual i col.lectiu de la pròpia personalitat, com enla sensibilització vers l’entorn social, ambiental i cultural.

El respecte i la tolerància, la motivació en el treball individual i col.lectiu i la cooperació entre família i escola són prioritats fonamentals a la nostra escola.