FEM HIPÒTESIS

Aquesta setmana els nens i les nenes de segon hem treballat dins de l’àmbit lector la hipòtesi, una estratègia lectora que s’ha fet a partir del conte «M’he quedat tancada».

En grup s’han hagut de posar d’acord i escriure una hipòtesi sobre la lectura que desprès… Llegeix més»

SETMANA CARNESTOLTES

Aquesta setmana l’hem començat amb molta il·lusió, ja que celebrem l’arribada del Carnestoltes. Cada dia, havien de seguir la consigna que els nostres companys de 6è ens havien preparat.

Els nens i nenes de 4t estem molt emocionats, ja que cada dia arribem a l’escola amb… Llegeix més»

APRENEM LES HORES EN ANGLÉS

A la classe de 3r estem treballant les hores en anglès. Primer de tot, hem elaborat un rellotge de polsera personalitzat que cadascú ha decorat seu gust i l’hem plastificat.
 Així, escrivint i esborrant les hores al rellotge, practiquem el vocabulari i gramàtica de la unitat… Llegeix més»

PADRINS I FILLOLS LECTORS

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles a la nostra escola de forma quinzenal. La lectura és fonamental en l’educació dels nostres alumnes i per això busquem diferents moments per gaudir.

Ja portem unes setmanes fent aquesta activitat amb els alumnes de… Llegeix més»

Mercat de les Flors

El passat dia 11/01/2024, la classe de 5è va tindre l’oportunitat de gaudir d’un espectacle de música, dansa i teatre al Mercat de les Flors. L’obra ha estat produïda i dirigida pel director Marcos Morau fundador de la companya La Veronal.

Firmamento és una voràgine de moviment, llum i de… Llegeix més»

Sortida al CaixaForum

La classe de 6è B vam realitzar la nostra primera sortida al CaixaForum.

Vam participar en l’activitat “Actuar sense parar”.

I com el seu nom indica, vam representar obres teatrals, improvisant, a partir d’una situació i d’un missatge donat.

Mitjançant aquestes, vam conèixer diferents formes i tècniques de… Llegeix més»